søndag 1. november 2009

Rapport fra sidelinjen

Forrige søndag deltok jeg som vanlig på fotballtrening på Meyermarken sammen med gode naboer. Litt ut i første omgang var jeg i angrep i nokså stor fart, og like før jeg kom i skuddposisjon mistet jeg balansen og landet med hele tyngden på utsiden av foten. Klassisk overtrakk.

De første to dagene etterpå var vonde, med store hevelser og indre blødninger, og etter å ha lest meg opp på temaet og sett bilder på lommelegen.no og nettutgaven av pasienthåndboka var dr. Engeli klar med diagnosen: strekk/rift i yrte leddbånd. Trolig ikke benbrudd. Ikke behov for fag-medisinsk bistand.

Nå har jeg hatt en uke uten trening og foten begynner å så smått å komme seg, men det vil fortsatt ta noe tid før jeg kan trene igjen. Jeg har byttet ut pulsbelte og stoppeklokke med hammer og sag, og jeg ser frem til å kunne sluttføre noen av de prosjektene jeg har forsømt på hjemmefronten det siste halvåret. -Det hadde jo unektelig vært gjevt å spise julemiddagen i en glava-fri sone.

Neste helg er det derimot klart for Fjellgeit-lekene og yr.no melder om gode værforhold på Skansemyren. 23 kvinner, menn og barn har meldt seg på, og absolutt siste frist for påmelding er tirsdag 3.nov. kl 18.

Det kommer mer informasjon om Fjellgeit-lekene de første dagene...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...