tirsdag 2. februar 2010

Vidden!

Har hatt nok en fantastisk tur over Vidden i dag, bare se selv, man kan vel ikke få bedre vær enn dette! Nysnø var det og, heldigvis hadde noen vært ute tidligere enn oss så vi hadde spor å gå etter. Turen over gikk fint, litt sur vind siste del før Bogaskaret, men det kan man tåle, og bakken opp til Rundemanen var ekstra tung i all snøen.





Her er vi på vei fra Rundemanen til Blåmanen, for de som ikke har valgt denne veien kan det virkelig anbefales, utrolig flott, og noen vanvittig gøye bakker ned til Brushytten!



VAKKERT!





3 kommentarer:

  1. Steike meg. Dette er vel bortimot så bra som det kan bli der oppe, ja. Skulle gjerne vært med dere i dag. Hvis snøen ligger til neste helg (den etter kommende) så vil jeg prøve meg på den turen som Pål tok på søndag: Fløyen - Vidden - Ulriken - Vidden - Fløyen. Da må du (og alle andre som vil) bli med!

    SvarSlett
  2. Her snakker vi blinkskudd, Monica :)

    Takk for tips om nedrenn via Blåmanen! Bakken ned direkte fra Rundemanen er grusom med all snøen...

    SvarSlett
  3. Fristende Lars men vet ikke om jeg tørr;) Ja Marius bakkene ned fra Rundemanen er uaktuell for meg, bare gå til venstre oppe med masten, før du begynner å kjøre ned, du ser sporene!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...