mandag 1. februar 2010

Månedens Fjellgeit: Januar 2010

22 Fjellgeiter hadde tilsammen 481 timer trening i løpet av årets første måned, som gir et snitt på oppunder 22 timer pr geit. Det må sies å være en meget god start på året.

Kristianfj i Fjellgeitene avd. Oslo gratuleres med 50 timer i loggen og som den første Fjellgeiten i verdenshistorien, kan han nå smykke seg med den høytragende tittelen "Månedens Fjellgeit" for januar 2010.

Nå er grafen for februar klar og det er bare å holde pulsen høyt! Grafen for hele 2010 fortsetter å vokse i bakgrunnen, og lenke til den grafen ligger under og over februargrafen!

Husk de eldgamle visdomsordene: Jeg logger, derfor er jeg!

Hilsen Lars Logg

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med overbevisende etappeseier, Kristian! Sol deg i glansen så lenge det varer.

    Er du klar for en utfordring? Den av oss som logger færrest timer i løpet av året må koke suppe på egen stilongs 31. desember 2010.

    E du med?

    SvarSlett
  2. Nå sitter hele den bergenske Fjellgeit-kolonien og helde det norske folk foran skjermen i dirrende spenning...tar du utfordringen?

    SvarSlett
  3. Selvsagt tar jeg utfordringen. Jeg syns i grunn og bunn det er en slapp utfordring. Oki, det er kanskje ekkelt å lage suppe på en stilongs med litt døde hudceller, og ymse kroppsavfall som er gnidd inni stilongsen gjennom en hel vinter - men det er iallefall ingen kalorier i det. Og det er tross alt det viktigste. Jeg tar i mot - og kontrer - om jeg har flest timer, skal du spise 300 gram lefse hver dag i januar 2011. Så reiser vi til Gran Canaria i februar. Jeg er ond, og innrømmer det gjerne.

    SvarSlett
  4. Jeg hadde ikke forventet meg noe annet enn et slikt tilsvar fra deg. Du kaster hansken, jeg kaster stilongsen - kampen er i gang! Likevel velger jeg å avslå kontrautfordringen din om inntak av 300 gram lefse hver dag i januar 2011. Det virket fristende å bare gi deg seieren sånn ved første øyekast, men ved nærmere ettertanke har jeg kommet frem til at 9,3 kilo lefse på en måned blir noget i overkant, selv for en lefse-fetishist som meg. Vi holder oss til suppe på stilongs.

    SvarSlett
  5. Jeg fnyser i skjegget. Fnyser. At du ikke tør og ta i mot utfordringen - sier mer om deg enn om utfordringen.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...