lørdag 13. november 2010

Fløysvingene, dagen derpå



Etter gårsdagens oppslag i BT, trodde jeg at folk fra "Norge Rundt" og "Vestlandsrevyen" skulle være på jakt etter de nye BT-kjendisene i dag. Kristian Ødegård skulle ringe for å få oss med på neste runde av "Skal vi danse" og byfjellene skulle være innvadert av unge autografjegere og horder av paparazzier, på nitidig jakt etter BT-geitene. Jeg trodde også i det lengste at lederen for den lokale velforeningen ville invitere meg hjem på en kopp kaffe og et stykke velsmakende fyrstekake, og en lun prat om et storslått protrettintervju i neste utgave av Velmagasinet.

Men neida, jeg har fått være fint i fred så langt og løpeturen opp Fløysvingene nå i ettermiddag gikk aldeles upåaktet hen. -selv ikke den nyinnkjøpte luen med fjellgeitlogo skapte nevneverdig oppsikt. Det eneste som fikk en og annen tilfeldig turgåer til å snu seg, var den høylydte og lett komiske eselpusten, som alltid melder seg når lungene forlater komfortsonen. Og da er vel egentlig alt som før.

Dagens treningstur var forøvrig ikke helt tilfeldig valgt, Fløysvingene inngår i det siste løpet i Blåmanenbuketten kommende lørdag. Hvis føret tillater det, blir det en siste økt opp til Fløypilen tirsdag kveld. Oppmøte kl 19.40 på Mulebanen. Vel møtt!

1 kommentar:

  1. Med tanke på den omtalte eselpusten din broder, er det vel fortsatt håp for neon runder til i media. Jeg tipper du snart får en telefon fra "Ut i naturen" eller "Schrødingers katt".

    Eventuelt en temautgave av "Trekant" for spesielt interesserte.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...