fredag 8. januar 2010

Fjellgeit fester grepet

Familien Engeli kan ikke risikere flere skadetilfeller nå som Linda er slått ut, og for å redusere risikoen under trening har jeg nå investert i YAKTRAX PRO brodder fra XXL (etter tips fra Ståle B.). Den er svært enkel å montere/demontere, gir ikke ubehag under bruk og har svært godt veigrep. Bortsett fra det hjemmestrikkede glava-undertøyet mitt er dette utvilsomt den mest vellykkede garderobe-utvidelsen jeg har gjort på lang tid.

Jomfru-joggeturen på 1,4 mil forløp fullstendig smertefritt på hardpakket og glatt snødekke gjennom Fjellveien, opp Ole Irens vei, forbi Skansemyren, i galopp ned siste del av Fløysvingene, tilbake gjennom Fjellveien og tur-retur Munkebotsvatnet.

Til helgen skal de (selvsagt!) prøves ut i Stoltzen.

Det er kjekt å se at det er stor aktivitet på fjellgeitene.no for tiden. Nye og gamle Fjellgeiter ønskes en aktiv og skadefri vintersesong!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med broddene Lars! Kan ikke risikere at du også går ned for telling, da må vi jo flytte inn hos dere;) Så takk for godt tips Ståle B.:)

    SvarSlett
  2. Spennende! Nå kan du trygt hente frem trillebagen din og gå på handling sammen med de andre pensjonistene på Hødden ;-)

    SvarSlett
  3. Tanken på full forpleining er forlokkende, Elsie. -Jeg har jo tross alt fått litt for mye å gjøre nå som Linda ikke henger helt med :-)

    Marius: Den kommentaren måtte jo komme -det får jeg bare aksepere.

    SvarSlett
  4. Fekk sånne i dag eg også. Gler meg til å prøve dei. Gjerne på handling med trillebag i Hødden.

    SvarSlett
  5. Ja nå har Odd og jeg og festet grepet;) har ikke prøvd mine men Odd var storfornøyd!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...