lørdag 16. januar 2010

Skåla Opp - Fjellgeitenes sommertur 2010

"Skåla Opp" arrangeres 14. august og er en vaskeekte Fjellgeit-event av pureste kvalitet. Løpet har både konkurranse- og mosjonsklasse og det deltok 1520 deltakere i fjorårets løp.


Jeg har fått tips fra en Fjellgeit-sympatisør om at konkurranse-klassen kan bli fulltegnet lenge før fristen går ut 1. juni. Mosjonsklassen er etter det jeg kan se, åpen for påmelding helt frem til kl 20, kvelden før løpet (men det skal jeg undersøke).

Dette kan bli en veldig hyggelig fjellgeit-tur til trivselsfylket og jeg håper mange blir med oppover. Regner med det kan bli et bra leirbål lørdag kveld, med restitusjonsdrikk og nygrillet gris. Påmelding og informasjon på arrangørens nettsider  og på egen plakat.

De som blir med oppfordres til å melde seg på under "Fjellgeitene.no", samt legge igjen en kommentar til dette innlegget -da blir det lettere å planlegge kjøring og overnatting når den tid kommer...

9 kommentarer:

  1. Dette vil jeg få med meg! Tenker jeg satser på mosjonsklassen, siden jeg ikke har deltatt tidligere. Håper mange andre fjellgeiter tar turen!

    SvarSlett
  2. Jeg er med:) Håper på flere geiter, slik at jeg ikke blir alene med alle de veltrente bukkene. Det er bra du går med meg Marius.

    En helg på tur, uten unger må jo være supert!

    Jeg er for en T-skjorte med logoen vår:)

    SvarSlett
  3. Håper vi kan bli med, kanskje dette skal være Odds bursdagsgave i år;)

    SvarSlett
  4. Knallmoro! Jeg deltar hvis jeg har mulightet til dette, selvfølgelig i mosjonsklassen

    SvarSlett
  5. Dette hadde vore veldig artig å vera med på. Trur eg må ordne meg med barnevakt.

    SvarSlett
  6. Vi reiser gjerne til Loen for å spise gris og gå i fjellet.

    SvarSlett
  7. Lykke til med 1848 rett opp Dagli & Co! Dei første 50m. er heilt klart dei enklaste. JP, sympatisør.

    SvarSlett
  8. Takk for det, JP. Det hjelper med en klapp på skulderen. Det høres jo nesten ut som du kjenner traseen godt, har du vært med på denne galskapen tidligere?

    SvarSlett
  9. Hei, Ei fjellgeit fra Steinkjer har også meldt seg på; gleder meg:-)) Drar alene, så det blir spennende:-) Håper å komme i kontakt med andre fjellgeiter:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...